Un novelista en plena crise creativa e a viaxe delirante que emprende a travƒ©s do seu subconsciente, na procura da sƒºa obra definitiva.O sexo, a morte, as fontes da creaciƒ³n. Monten con Alicia e Peer Gynt no salvaxe cabalo de Mefistƒ³feles e galopen a metraxe de After Hours de Scorsese e os lenzos que soƒ±ou De Chirico, galopen atƒ© a porta trala que se agocha o enigma da orixe do mundo e miren polo buraco. Ou mellor chimpen coa porta abaixo. Con este texto, Raƒºl Dans penetra no pesadelo da invisibilidade artƒstica, porque a sƒºa nova obra nin sequera foi escrita, en realidade sƒ³ foi imaxinada. Nada do que escribiu antes Dans se parece a Nachtmahre, non obstante,aquƒ latexa todo o teatro do autor, de forma que semella inconcibible sen cada un dos tƒtulos que a preceden, atƒ© chegarmos aos seus inicios como escritor. O paradoxal ƒ© que Nachtmahr ben poderƒa ser unha sorprendente primeira obra. Pero non. Unicamente ƒ© o exercicio de liberdade dun autor que rompe coa liƒ±a posibilista do seu teatro e non pensa xa en chegar ou non aos escenarios. Isto non ƒ© menos chocante: velaquƒ o texto mƒ¡is escƒ©nico do seu autor. |